Nieuwe artikelen

Shiftbase neemt haar gebruikers serieus

Als software voor personeelsplanning heeft Shiftbase zich inmiddels meer dan bewezen. Erg tevreden zijn klanten over de dashboardfunctie. Op een dashboard staan per medewerker alle relevantie gegevens op een rij: gewerkte uren, aankomende shifts, vakantiedagen et cetera. Leidinggevenden checken er de omzet en verkoopcijfers.

Dat de makers van het online personeelsadministratieprogramma Shiftbase écht met klanten meedenken wordt bijzonder gewaardeerd. Een voorbeeld van deze betrokkenheid is het blog op Shiftbase.com. Onderwerpen zijn de laatste ontwikkelingen op urenregistratie personeel gebied, maar ook bijvoorbeeld klanttevredenheid. Volgens het Shiftbase-team begint het allemaal met meten. Immers: meten is weten! Het gaat erom te achterhalen wat je doelgroep nodig heeft / waar ze behoefte aan hebben. Dit kan op allerlei manieren zoals:

-bijhouden wie wat koopt;

-reviews lezen en reageren op responses die daarom vragen;

-n.a.v. de reviews een plus- en minnenlijst opstellen: wat doe je goed, wat kan beter;

-eens in de zoveel tijd een klanttevredenheidsonderzoek doen om vinger aan de pols te houden;

-een externe dataspecialist inschakelen die objectief het imago en de klanttevredenheid beoordeelt en gerichte adviezen geeft.

Naast je eigen prestaties is het zaak die van de collega’s / concurrenten in de gaten te houden. Pas als je weet wat zij allemaal doen en hoe ze het doen, kun je zorgen dat jij het net iets anders en beter doet. Heb je een winkel dan wordt de vriendelijkheid van het personeel nogal eens onderschat. Veel mensen blijken er geen enkele moeite mee te hebben een stukje om te fietsen als ze zeker weten dat ze series worden genomen. Een duidelijk, snel en veilig online bestelsysteem is tegenwoordig een must. Zeker sinds corona zijn intrede deed. Wil je dat klanten trouw aan je blijven, zorg dus dat je website op orde is en dat de complete voorraad via internet te koop is. Eerlijke voorwaarden, een leuke actie, extra korting voor trouwe klanten of juist voor nieuwe bezoekers: met dit soort zaken kun je je onderscheiden van andere shops. Eigenlijk werkt het heel simpel: als jij je klanten waardeert en beloont, waarderen en belonen ze jou terug.

https://www.shiftbase.com/nl

Gepubliceerd door

Peters de Lange

Peters de Lang

Contentstrateeg

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

In de wereld van mode en accessoires wordt er voortdurend gezocht naar manieren om functionaliteit en stijl te combineren. Een

In de wereld van schoeisel zijn er altijd innovaties die ons leven gemakkelijker maken. Een van deze innovatieve producten zijn

Steeds meer mensen willen meubilair wat een moderne uitstraling heeft, ben jij daar toevallig ook naar op zoek? Je hebt

Veel bedrijven besluiten eens in de zoveel tijd om een conferentieoord af te huren, maar wat is een conferentieoord precies?